Nova stran o vicih

Še več vicev na strani: Vici

Zakaj ne funkcionira- starejša ženska mlajši moški?

Danes, ko sem šel na malico sem opazil na klopci pred cerkvijo
starejšo žensko, ki je jokala.
Stopil sem do nje in jo vprašal kaj je narobe.
Pa mi je rekla: "Doma imam 23 let starega moža. Vsako jutro se ljubi z
menoj, potem vstane in mi v posteljo prinese slastne palačinke, svež
sok in lepo dišečo kavo."
Seveda sem jo začudeno vprašal: "In zakaj potem jočete?"
In ona v joku nadaljuje: "Skuha mi domačo juhico za kosilo, moje
najljubše piškote in potem se ljubi z menoj pol popoldneva".
Spet sem jo začudeno vprašal: "A, no zakaj potem jokate?"
In ona spet skozi jok: "Za večerjo mi naredi ogromen obrok z vinom in
mojim najljubšim posladkom in potem se ljubi z menoj do 2:00 zjutraj.
Pol sem pa skoraj že popenil: "Ja gospa za kaj hudiča se potem tle jočete?"
Nakar mi zajeclja: "Ne spomnim se, kje stanujem!"

Ni komentarjev:

Objavite komentar